I miss u

Men hjälp! Där står bussen redan vid busshållsplatsen. De sätter upp farten. Tina skenar över Dödens vägen. Ett par steg på andra sidan, sedan smäller det till bakom henne - beskrev det ljudet, om du kan och vill! - däck skriker mot asfalten och ett fladder som från en skrämd flock fåglar bryter ut. Tina vänder sig om, vänder sig genarst om, vänder sig om i det ögonblick hon hör smällen, skriket, fladdret, men herregud, hur har Cilla kunnat hinna hamna ända där borta? Hon kan inte ligga där! Var är benen? Snöar det? Nej, det är Cillas temaarbete som hon har fått klart under helgen, faller obegripligt från den klarblå himlen, och här stinker det av bränt gummi, Cilla, för faan, har du gått av på mitten! och i bilen därborta sitter Martin och stirrar, stirrar, de svarta spåren i asfalten slutar vid däcken på hans bil.  Hans egen bil.
Hi.
Det dar ar en del av Jag Saknar Dig, Jag Saknar Dig! som jag ar kar i! Helt underbar bok som handlar om Tina och Cilla, tva enaggstvillingar ifran Frankrike <3 Snyfft... Tanker nog lasa om den. Grata igen till den. Helt underbar. Men iaf. Igar var jag o min familj pa San diego Zoo, AMAZING, som jag skrev igar. Vi ska boka (kanske) tid att rida och vi ska boka Sea Wolrd igen. Gud, jag vill bada med Delfiner! Man kan gora det, men det ska vi inte gora... :P
Pozzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0