Hösten blir ingen lek som löven


Ture äter äpple <3 <3 <3 <3
Hej!
Asså, jag har räknat ut att hösten kommer bli fullsatt! I skolan och utanför. Först och främst ska jag satsa på skolan, riktigt riktigt mycket nu. Nu när man får betyg också! Och sedan så vill jag verkligen komma iform (eller, rättare sagt vill jag vara tränad hela tiden. Kunna springa runt sjön utan att dö xD) så gym blir det. Och så har jag bestämt mig att fotsätta på Femkampen, då måste jag även simma än gång i veckan. Så Femkampen tar upp två dagar i veckan men om jag ska börja jobba i Stallet också, Mamma mia xD Och då blir det ridning två gånger i veckan + stalljobb en/två till gånger i veckan! Oh då ska man även ha massa läxor och senare skoldagar! Så jag ska göra läxorna på Håltimmarna och plugga extra hemma, jobba i stallet (lugna ner mig och älska dom små ponnysarna <3) och träna Femkamp o Gym... Hjälp? xD Men min Mamma tycker att jag ska vänta med stallet innan jag fått igång allt annat. Men hon tycker även att jag ska gå på simläger sista veckan av sommarlovet, med min lillasyrra! Min lillasyrra kommer i så fall äga skiten ur mig D; Nej, tack. Men det skulle behövas. Jag ska se om Femkampen har någon annan träning nu under sommaren istället :D
P.S Bilder ifrån U.S.A kommer!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0