Hi, Hallo

Hi,
I'am in U.S.A know, in San diego. And all pupils speak English here, so I have been thinking in Englich and somtimes talk in it! And I dont want att sluta. Men orka. Men kan inte skriva med alla bokstaver sa det blir
A, E och O istallet. Noj er bara.
Vi kom vid klockan tio (i U.S.A:s tid) till huset. Som ar varsta "Home make over" huset!! Men da var klockan fem i Sverige. Pa natten. Like God natt! Imorse sa gick vi langst gatan och sag pa alla hus. Da insag jag att det var "Home make over STREET" alla husen ar mega stora. Vissa har till och med sanna dar stora grindar med ringklocka. Sanna som oppnas automatis when dom vill. Vissa har vakthundar (Typ) och nagon annan en hast pa tomten!! AMAZING.
Dom har en padda och en orm. Men Ormen verkar gomma sig eller vara borta :S Och Paddan ar ful. Jag elskar djur! Men ormar, paddor o tex odlor gillar jag inte alls lika mycket. Hatar dom inte men elskar dom inte heller. Mina foraldrar satt brevid nagon svensk gubbe pa vagen hit. Han har en granatapple och advokado odling som vi kanske ska halsa pa. Sedan ar det en granne har som ar jatte snall och vill mer an garna att vi ska komma och halsa pa.
Idag sa var vi pa stranden och inne i stan och handla mat. EKOLOGISK mat, till och med har. Fast det heter dock Organic. Pa stranden var det varsta vagorna som surfare surfade pa. Skit coolt! Men nar vi badade (Jag o Tilda) sa var det en vag som var faar stor. Sa den valte oss och vi kom nastan inte upp. Leeesskigt.
PS. Dom har enormt kylskap!
PS2. Jag sover pa en mega bed!!!
En sammanfattning : San diego is AMAZING. !!!!!!!!!!!. !!!!!!!!!!!!!.
Pozzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0