Friends

Vänskap håller oftas inte länge. Som blomblad på en ros.
Hi!
Nu ska jag skriva om allt jag har gjort och kopt. Forst har jag varit runt om i staten och mycket pa stranden och jobbat pa den bruna kroppen... Jag har handlat : Converse (Blue, loga och snygga), tva andra kladesplagg och annas? inget va? Men ska ju till New York o handla mer ;D Mina smasyskon handlade idag varsit DSi XL, ett blatt och ett vinrott. Fina. Sa nu far jag dom gamla, trasiga men fungerande sjalv :P Just det, handla oxa en DS Spel, nagot som hette nagot krongligt pa Engelska och att man skulle skjuta folk. Man skulle typ bli massmordare :S Min Mamma har kopt en ny kamerahus for att den gamla var sonder. Men dom sa Forst att man kunde laga den gamla for ungefar 100-200 dollar, men hon valde och kopa helt nytt for 800 dollar. Smart eller? Nupp xD Fattar inte varfor men nu blir iaf den gamla ALLAS <3 älska ordet! (Kopierade bokstav).
Vi har varit pa Sea World. Har Du sett en späckhuggare gora en back flip? Eller en spackhuggare som stanker ner samma 20 personer med bakfenan fyra ganger pa raken. Da alla skrattar men snart far tillbaka? Inte? Da ar den vart att se. men for ett ar sen blev nagon uppaten dar, enn tranare alltsa. Sa jag tror inte showen ar lika "unik" langre, men bra :D  Love SLL, som var "Sea Lions Live" och SLT " Sea Lions Talist (?)" eller natt. Sjo lejon med humor xD Love <3 Igar fyllde aven min lillasyrra Tilda 11 ar, men eftersom hon inte vill att jag namner henne har sa ar jag tyst... Lyckat, men men xD Nu ar det U.S.A nationeldag och vi har varit ute och sett pa fyverkeri men sag inget vidare. Tittade sedan istallet pa TV:n =) Nu ater jag Jen & Berry's och ar inne pa FB. Ar liiiite Social iaf :P
God natt/morgon!! (Nu ar klockan halv elva har och halv atta for er, pa morgonen for er och kvallen for oss)...
Pozzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0