Det kom många fram till honom och sköt honom

Älska bilden! Men tyvärr ser inte håret precis så ut längre... Jag har köpt en del idag och igår : En grå/vit/svart keps, en I <3 NY t-shirt, en grön o svart mascara, en blå och en svart eyeliner, ett vit o ett grön nagelack. Sedan har min Pappa betalat två engelska böcker, och beställt en tredje. Nu är det bara en tröja till ridlägret, sedan räcker det. Måste spara lite! Men funderar på att ha godislöfte till i Jul efter skolstarten och känna 100 kr extra i månaden. Alltså ... i månaden =) Då blir det ...kr extra och sammanlagt ....kr till Jul. Om jag sparar allt till dess så blir jag rik <3 Men nu måste jag lägga mig, bye bye!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0