Den korkade hjärnan ger sig

(Ny FB pic)
Hej!
Idag så cyklade familjen (- Tilda som har åkt till Göta kanal med en kompis igår, men då var jag för Nere med Ture oh så) till Nyckelviken och vi åt lunch där. VI tittade på Mimmi och Vaski, vi hade tänkt och fråga lite om hur Ponny-hyr-grejsen  gick till. Men då fick man bara LEDA hästen med sitt barn på, bläh. Men jag ska se till att hyra någon söt ponny någon gång under sommaren, bara rida ut någon timme eller nått. Men det finns ju för sjutton inget ställe i hela STOCKHOLM! Ochej... Hur stavar jag xD ???? I hela Nacka, men ajg har kanske inte letat tillräckligt? Men inatt ska jag iaf se till att få lite sömn :D Har inte fått det på två nätter O.o
// Kamie
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0