Click, Bom, Wallander.

Så här varmt tycker Klara att det är ;D
Hej!
Jag har för en gångs skull har jag sovit gott och tänker göra något vettigt med dagen som kommer. Tänkte dra veckan för er : Imorgon kommer några kompisar och sover över till på måndag, och på Onsdag så åker vi på kvällen till Gotland. Sedan kommer jag hem nästa fredag. OBS. Då blir det ingen blogging under ridlägret. Ska snart börja packa <3 Men vi kommer vara sex stycken i vår sju manna bil, alltså bara en plats över till bagage och då ska jag och Fjäddi har våra JÄTTE stora väskor! xD Venneh vad jag ska göra idag annars, boooring.
P.S Fjäddi, packa mycket men i liten storlek ;D
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0