Älska till 110 procent <3 ????

Hästar, i allmänt. Det finns människor som inte vet hur lyckliga dom är! Fast dock så finns det människor som tycker så om mig, för att jag kanske har ett stort hus eller två kaniner, men det man har kan man inte sakna.... Eller, ju... Om man reser bort -.- Det finns flera människor som är flera år yngre och har en egen häst eller en medryttar/foderhäst, och det betyder mycket för mig. Det jag saknar mest när jag är på semester är hästarna, det jag vill komma tillbaka till är inte Min egen säng. Utan hästarna. Uh, men livet är orättvist. men självklart älskar jag mina kaniner, men inte tillräcklig nog för att sitta här istället för att städa deras bur.. Usch, nu fick jag dåligt samvete. Problemet med att jag vill ha en häst är... Att jag tror jag kommer tröttnas på den lika snabbt jag gjorde på kaninerna! Jag har ridit på ridskola i snart fem år nu, och hela tiden älskat det. Men är det bevis nog? Nu ska jag ut till mina kaniner, men där fick ni veta en sak jag tänker på. Inte för att jag får en häst i alla fall, men är det värt att dagdrömma om det då? Om jag ändå inte kommer gilla Pållen? För er är det säkert inget som låter som ett problem, men jag kan inte tvinga tanken ut ur mitt huvud. //Kamie

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0