A Jesus walk

Älska fotot <3
Hej! Vi kom till hotellet (enligt NY tid) halv tio (halv sju SD tid). Vi plockade upp och bytte om. Checkade Tv och bestämde vart vi skulle sova. Sedan gick vi en runda. Köpte lite dricka och fika. Nu ska vo snart lägga oss. Min lilla-lillasyrra väntar på datorn efter mig men jag tror hon hinner somna. Och min Mamma köpte ju en ny System kamera så nu delar jag och mina småsyskon på den gamla systemkameran, som funkar mer än bra. Ska försöka tjata till mig den på ridlägret. Vill ha fler än fyra bilder som förra gången...  Tjata och tjata, men jag vill ha den. :D Det är varmt här och vi bor mitt på Manhattan, på 28 vånningen :S Högt upp. Fast det finns typ 40 st... God natt!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0