Freddi den lilla moroten, Klara den stora grönsaken (XD)

Heeej!

Bildern är från Gannarve som jag och Freddi ska gå på
i Gotland =) Det ska bli fet coolish! Jag lääääängtar!
Idag har jag haft Ea halva dagen och Sv o So resten av
dagen och nu ligger jag OK i allt, kanske skulle ha tränat
på Italienska och Thai i skolan idag men jag kom inte
in på hemsidorna!! DAHHH!! Ehh, host host. Men nu
hemma har jag Tema att jobba med som jag skulle ha
gjort för två veckor sen :S Ja ja.........Seriöst.........
Ikväll ska vi boka biljetter till Båten till Gotland och där ska
ridlägret börja Lördag-Fredag och vi kommer på Fredagen dit.
Båten går hem på Söndagen, medan min familj bor hoss våra
kompisar som bor där (där även jag och Freddi ska bo två nätter).
Dom vi ska bo hos e Cooolisch! Dom har hästar,får, hundvalpar,
tre hus och P O O (vad kan det bli om man lägger till L?) L!!
Dom ligger även nära havet och strand och världens roligaste
Vatten land (vattenrutschbana) som vi även ska gå på =)
Pözzi!!!!!


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0