Sommarns bästa stunder

Heejsan!
Jag har ridit på dag-ridläger på Velam två
gånger och då med Tabbe o Knekt, visst
var dom härliga med det som slog allt var ändå
- min lilla underbara bruna D-ponny - Tisse.
Här kommer bilder från sista gången jag släppte
ut honom i hagen. Sista gången jag gick den leriga stigen
med Tildas stövlar som var försmå. Sista gången jag såg
honom levande, livs levande. SAKNAR DIG!

I <3 Tisse 4-ever!

Hans fina ögon (den va ju fin XD)

Det första av dom sista fotorna, nu går jag ifrån honom.

Nu försvann solen XD

Och det sista fotot på honom...

Han var envis, ivrig, oförsiktig o UNDERBAR.
Han klampade mig på tårna säkert 50 gånger,
han stegrade över mig två gånger och han slängde
av mig ett antal gånger. Men ändå så saknar jag honom.
Det var inte så jag hade tänkt att mitt första övernattnings
läger skulle vara (ensam en överenergi häst). Men allt
tar ju endå sin plats i hjärtat, på nått sätt <3
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0