HheEMmMmaA

Heej!!

Gud va´ jag ha saknat detta! <3 mina små sötizar <33333
När jag kom hem från Thailand så funkade inte TV och
internet. Förrän idag. Så Heej! Nej men XD Idag orkar
jag inte att skriva fem hundra sidor om Kina, Thailand,
Vietnam och Kambodja. Alla finna ställen och goda maten.
Dom finna sakerna jag köpt osv... Så nu kvart över åtta
en Onsdag kväll orkar jag inte det. Jag har inte riktigt kommit
in i takten ännu. Jag kom hem kl 5 i Måndags.
IDAG; Ma x2 och Eng, No och efter skolan stack jag hem
till Freddi och gav henne hennes prisent som e ett par
örhängen för 55 000 Dong = kinersiska pengar. Sen
gav jag Pelle kanin en morot som han tyckte om.
Jag och Freddi funderar på att byta till Eklidens Språk klass.
Kanske, men troligtvis. Ja ja... Nu ska jag gå o lägga mig =)
//Klarro
Pöxi


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0