Film; Bananer

Heej!!

Jag ska gå på KI-pass och innan det gyma
i Sickla. NU tittar jag på Disney Channel och jag
ska snart gå och plocka ihop mina gympa saker =)
Igår började jag skriva en låt, alltså har jag bara
börjar med meldodin och inte texten än, jag behöver
något att skriva om, men låten är ganska nere eller
Blues som jag idag på musiken fick lära på att detta
betyder att man är Nere och deprimerad... Ehh.
Pözz <3

Kommentarer <3
Postat av: Saga

SV:

dårå?=vad då då?=varför undrar du? ;)



haha det är inte så stor chans att du behöver byta grupp. så länge du är en anmäld till en grupp e det lätt att byta till andra grupper, när som helst. så behåll platsen, sen när du får ditt ekliden-schema och det inte passar så kan du bara byta ridgrupp, jättelätt. så du behöver inte oroa dig... :)

2011-01-24 @ 16:17:43
URL: http://www.eurenius.wordpress.com

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0