Denna stora börda


Har tagit bildern med mobilkameran *nöjd*
Heeejsan!!!
Skolan har som vanligt erbjudit något mjukt slag
på någon stackars människa och äcklig skolmat,
surprise! Fast dagen har varit trevlig med Mig, Jonna o
Ia. På lunchrasten satt vi utanför musikrummet och
pratade om allt och lite till och under vissa tider
gjorde Jona, Hampus o William sällskap = mysigt.
Och jag är den ända som har lyckas kittla lill Ras-Musen
= Rasmus (som han säger alltså ) =) så då blev jag ännu
mer nöjd! Jag letar efter ett bra men helt okänt punk-
band (för mig ), som är bra alltså! Och då e jag hård.
Jag gillar;
Paramore
Green day
MCR
= Bäst
Nej, men säg till om du vet någon goodie goodie!
Nu ska jag fortsätta leta efter goodie låtar,
Pözzii !!!


Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI

HÄY!!! Jo, eh om du gillar scream. Så titta på bring me the horizon, OLI <3. Du vet det senaste inlägget på mig blogg? Bilder på en söt kille ?8') Han sjunger i det bandet. Jag vet att han inte ser ut som om han sjunger så... -.-' men ändååååå!! Kolla upp bandet! <3

2011-01-28 @ 16:42:43
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0