Dagens gråa bild


Dagens klädstil
Skjorta - Cubus
Tights - H&M
Linne - NewBody

Heeejsan!!
Jag sov ut länge idag till halv elva och
det är väldigt länge för att vara jag. Jag
matade kaninerna en andra gång (min Pappa
hade rerdan matat dom på morgonen XD) och
efter en timme åkte jag och Mamma till Forum
och handlade kläder,sprit och mat till ikväll =)
För ikväll kommer grannarna på middag och då
ska vi göra ett undantag med läsk, MUMS! För jag
har godislöfte till den 20 Maj (då jag fyller 13 år!)
och då för man inte äta Godis, chips o Ostbågar eller
dricka läsk. Men ikväll blir det drickan delvis blandat
med Sprite (!). Så jag handlade skortan på bildern och
ett par mjuckisbyxor till Idrotten. Annars ska jag väl
bara dö lite idag (ha ha ha...) nee men allmänt tråkigt.
Min mellersta lillasyster är på Simtävling i Borås hela helgen
så henne ser man inte mycket av. Oh min minsta lillasyrra
har två kalas att gå på och Fotboll, simning. Jag har INGET.

Pözzii <3


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0