Dagens bild;

Kina muren <3

Heej!!

Idag var jag i skolan och jag fick Språk istället  för
Bild som jag först ville ha i Ev (= Elevens val), för
att på Fredagar har jag redan dubbelpass med Bild.
Nu har jag varit på Ekliden skola och tittat på vad dom
erbjuder och det var massa häftiga profiler och jag o
Freddi vill nog gå på Språkklass tillsammans. + det e
ett + att man får CompJuter! (dator) av skolan. Yay!
Skolan värkar NICE, och tänkte på det så jobbar jag
med Nice (staden i Frankrike) med Agnes, Ehh... Jag
Ska nog anmäla mig till Ekliden, det är massa från förra
klassen som också har valt det. NU tittar jag på vår TV
med vår nya digitalbox. YAAAHY XD Imorgon ska jag rida
och Jack o Co kommer, och jag har godislöfte!!! XD Nee...
// Kamie

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0