Alla heter Glenn i Göteborg!

Oliver Sykes (Oli)
Svar till lilla moroten Fjeddi:
Oli e gullig men jag har redan lyssnat på människan
men tycker tyvärr inte om Scream. Men Oli=AWESOME!
Och din blogg borde heta www.fjeddi.blogg.se eller nåt XD
Och jag älskar din berättelse som du har på bloggen!

Heeej!!

Idag hade jag bild o Språk i skolan och som vanligt
lärde jag mig INGET XD Ju, kanske det, kanske....
Jag gissade på att jag skulle ha Isolde o henne fick
jag oxå, min lilla Dark princess <3 Hon  e svart.
Vi övade på att flytta fram/bakdel som är lika med
dressyr. För en gångs skull hade jag med mig pengar
till Cafet men så var det inte ÖPPET, ahh! Nej men nu
blev jag dö tråkig o flummig OCH dum!! Men mäh, nu blev
detta en Osriös blogg som bara babblar på allt möjligt!
TYST. ANDARS. LUGN. BRA.
Pözzii



Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI utan x å z

Taaaack stora grönsaken!! <3 Hm, jag varnade dig faktiskt för att deras musik e lite, eh, ja LITE, speciell, och OLI E GUUUUUUUULLLIIIIIGGGAASSSSTTTT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Men kul att du gillade novllen! får se när jag fortsätter på saken, xD <3

pözz på daaaajjj <3

2011-01-29 @ 08:58:58
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0