YOGHA

Heej!
Jag var hos Agnes och spelade Little Big Planet
och jag älskar det! Sen åkte jag lite sent där ifrån
så jag fick trycka i mig mat innan Yogan. Det var kul
och min Mamma tyckte att att jag va BRA! =)
Nu e klockan 20:15 och jag e sKiT trött. Jag
har tittat på Blocket.se efter ett begagnat PS3 för typ 2000 och
det hittade jag. Jag kanske vill ha det för mitt godislöfte,
eller en Systemkamera. Mina föräldrar får välja
vilket dom vill ge, även om dom inte vet om det än XD
Eller så kanske dom läser detta och vet det nu =)
Det hoppas jag så att jag slipper att säga det!
pözzii

Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI

omjag vore du skull jag hoppas på en stystemkamera...

<3 good luck!

2011-02-04 @ 15:16:28
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0