VD = VAMPIRE DIARIES = BÄST

Jag, jag o jag. AV FREDDI
Saknar sommaren!!!

Hello diaries!
I´am in love <3
Jag va ju hemma hos Jonna och såg på VD hela eftermiddagen/kvällen/
natten =) Vi såg lite mer än halva av första säsongen. Vi såg även på
Melodifestivalen ( = min släkting e med! Men åkte ut (Jonas Matsson) BLÄ)
och åt Sushi <3 Vi somnade halv fem på morgonen och det var ju på topp XD
Vi pratade tjejsnack hela natten tills Jonnas Mamma sa till oss, då blev det
tyst på två minuter! Jag somnade först... Vi ska KANSKE ha det igen fast då
med säsong två som jag har. Men inte på ett tag eftersom nästa helg ska jag
gå på fotbolls-domar-kurs och återträff med gruppresan i Asien <3 Alla sköna
människor. Men jag hoppas skåningarna kommer =) Och helgen efter det har
jag också gäster hela helgen XD SOMMAR; Jag saknar sommaren! Var tog den
vägen?! Idag var jag ute och gosade med Ninerna och då blåste en varm höst vind
i mitt ansikte och jag bara dog! Där snön har smält börjar nu gräset växa <3 <3 <3
Pözzii
// Kamie

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0