Varför kan man bara vara Frisk?

Jag gick på promenad härom dagen <3

Just det där...

Jag gick hem från skolan idag, för att nu i två dagar har jag mått
dåligt. Jag har mått illa.  Idag gick jag hem innan NO.n men Hanna
ville inte att jag skulle gå XD Hann precis med en buss hem så nu ligger
jag här efter att ha bytt kläder från Jeans & t-shirt till jogging-byxor
och en hood-tröja med linne under. Jag mår dåligt, men på gränsen
till sjuk eller bra. Jag är lite varm men jag fryser hela tiden om min
små händer O.o JAg skulle ha träffat lilla moroten Freddi idag men
nu blir det ju inte så... Jag får se om jag får tag på henneinnan hon
slutar och väntar på mig, på att jag ska komma, men det gör jag ju inte!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0