Tittar in, men kommer ut

Heejsan!
Har nu varit på Lacerdon och det var askul!
Första gången var det Maja, Vicki, Freddi &
jag mot Tilda, Sanna & Agust, vi vann. Andra
gången var det tre lag = Jag & Freddi, Maja & Vcki,
Sanna & Tilda & Agust, sissta laget vann.
Tredje o sista gången kom en annan familj som
vi körde mot, vi vann. Vi gömnde oss på över våningen
och tog varenda person när dom kom upp, och
till slut typ gömnde dom sig där nere och då
kom vi ner och sköt dom där XD Det e KUL!
(att skuta folk) XD Bilder kommer väl senare
iaf på restruangen vi åt på ( vi lämnade
Freddi på hennes stall o åt samtidgt lunch
där ). Nu ska jag iaf ha ett jympa-pass
med Mamma. Ikväll lägger jag mig tidigt
(efter solsidan) XD Go o glad, kexchoklad!
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0