Snön räddar OCH förstör


Snö du räddade livet på mig idag
Om jag bara visste...
... Att skolan var stängd idag.
Skolan är stängd idag för att inga av våra lärare kunde kommer då nu
när bussarna inte går inom stockholm. Flera av alla har kommit försent
till andra skolor och min skola valde att inte ha någon skoldag idag. Min
pappa skjussade mig (och resten av familjen) till skolor och jobb men när
jag kom gående till skolan kom en kille som går i 5:an och sa "skolan ät stängd idag".
Jag ringde min Pappa och han sa att han skulle hämta mig vid skolan. Jag fortsatte
att gå mot skolan och fler oh fler sa att skolan var stängd. Jag träffade Amanda och
Jonna som skulle hem till någon av dom, dom sa samma sak. Skolan var stängd.
Nu är jag hemma och funderar på att fortsätta på min nya header jag  gjorde
igår. Jag provar sånna nya saker på Klarro.blogg.se och ser om det blir bra.
Då lägger jag ut dom här. Nu ska jag nog CHILLA lite eftersom det ändå problemet
som finns är hu F*n jag ska ta mig till ridningen (!?) men det lösser sig nog x)
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0