Oooops, att mobilen lägger av precis när du ringer är inte mitt fel!

Jag ska ju gå på elgitarr, man måste ju ta första steget själv!
Känner mig lite... Jag xD
Livet leker med mig,
medan jag tittar på.
Det känns som om det inte är jag,
som styr min kropp.
Jag är en själ som flyger runt,
i tomma blodådror.
Tackar, tackar! xD
Min pappa fixade så att jag kan blogga på min dator,
så blogga kommer nog jag göra! Vara social är
ett plus! Var nyss på tipspromenad/bingo o jag vann
25 kronor! Yayh! Det tog ungefär en timme, o det
var bara kul att vara ut + vi gick runt några
hästhagar o det ÄLSKAR vi! Min lillasyrra och jag
ska göra en egen tipspromenad idag, kanske se på bio
eller gå på ett äventyrs-lekplats-inomhus xD Vart där
innan och DÅ var det kul. Jag hoppas bara att mina
kusiner kommer imorgon (dom har skilda föräldrar o är
hos sin del av släkten som inte är släkt med  mig :( ...)
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0