Nöjd för dagen ( e bra för magen )

Ture <3

Tjo

Det känns tråkigt att skriva heejsan hela tiden.
tjo blev bra =) Jag slutade 3 idag och då träffade
jag Freddi-morot i gymade i 20 = 2,5 kilometer =
*nöjd*. Sen köpte jag en Strewberry Dreams på
Naked juice bar <3 Av Mammas pengar XD Femtiolap..
Dyr som fan, god som helvetet. Är min slutsats.
Jag har lust att köpa sånna där jätte snygga skjortor!
Eller att shoppa i det hela, men jag orkar inte!! Men egentligen
har jag lust. Och min Strewberry Smoothie tog slut såå snabbt!
Vill ha, vill ha, vill ha mer! Eh... OK...? Japp.
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Saga

hehe naw du har upptäckt kärleken för smoothie :D <3

men du.. helvetet är nog inte gott

2011-02-03 @ 17:39:38
URL: http://www.eurenius.wordpress.com

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0