Min egen mini-pizza


Saknar sommaren <3
 Hej hopp!
Nu sitter jag uppe på den fasta CompJutern xD Jag är lite ovan med den :S
Är inne på Facebook o har precis matat kaninerna o ätit frukost.
Pappa väkte mig vid åtta för att säga att jag inte skulle hämta
Moa innan mitt IUP-samtal idag... Som är 16:20, det är SPORTLOV!
Jag har IUP-samtalet på sportlovet, e inte det sjukt?! Men men.
Nu hade jag tänkt att redovisa min frukost utan bild xD Jag åt
MINI-PIZZA <3 Som min lillasyrra har hittat på ;D
Man ska först ha lingon-grova bröd/macka.
Egentligen går det bra med vilken macka som helst ;D
Kniv, ost, osthyvel, ketshup o mikro.
Men lägger först ketshup på den och smetar ut det med kniven.
Sen tar man ost med osthyveln o lägger på mackan.
Sen ska den vara inne i mokron i 30-50 sekunder.
WOLLLA!! xD En god Mini-pizza <3
Åt nyss upp två själv =) Men aja, kommer säkert att blogga snart igen...
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0