Meep, why meep?

Jag tycker vi börjar med musik =)

(vet hur man gör så nu - nedanför- *nöjd*)

Som sagt; Säkert! med Dansa fastän
Tjo bree joe (stavas?)
SPORTLOV, aha slå det du!
Njea, men kom hem idag ungefär sju, efter skolan då. Öppet hus
var väl så här; gick runt och dog. Men som tur lever jag fortfarande!
Synd nog... Jag kom på idag att jag är nöjd med livet för tillfället.
NÖJD... Huum smacka på ordet och tänk efter själv. Jag gjorde
det och kännde mig då NÖJD när jag låg på ett av skolans bord
med Amanda bredvid, och vi pratade. Vi pratade i kanske en/två
timmar genomsnitt, inlåsta i "Europa" som ett av våra klassrum heter.
Efter ett tag strömmade det in glada syskon o föräldrar som ska se
vad vi har gjort än så länge. Jag hade , typ den ändå, inget att göra.
Men imorgon har jag sportlov =) YAYH!! Så vi ses säkert flera gånger
imorgon och på Fredag, men på lördag ska jag åka till släkten
och då kanske blir det inte så mycket förrän på Torsdag elr Fredag
då jag kommer hem. Nu ska jag dö ännu lite mer.
(Jag o mina "Dör, dog dö" XD!!! xD)
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0