Man behöver prova många hjärtan innan man hittar den rätta

Hjärta <3
Känner mig väldigt "hjärtlig" av mig nu
Goddagens, idag så var jag hoss tandläkaren innan skolan o jag hade inga håll!
(Y) Sen så när jag kom till skolan så ringde Agnes o sa att vi började kvart över nio
idag, jag sa suck o kom på att jag glömnde matsäcken i huvudtaget. Jag fick åka hem
igen (tog ungerför en 3 kvart) hämta pengar o tillbaka. Sen handlade jag på Coop
o det blev Grekisk sallad -jag hissar- och två Yoggi Yalla <3 Vi var på Fotografiska idag
men innan lunch var alla redan uttråkade o vi åkte hem. Vi åt på skolan o titta på film innan
vi slutade 2. Då åkte jag med William, Jona, Saka, Ia, Agnes o Kevin till stan o trixade runt.
Efter en/två timmar åkte jag, William o Saka hem medan resten var kvar. Nu har jag pluggat
lite So o ska plugga mer senare, jag har ätit middag o nu dör jag någorlunda till.  XD
Veckans schema för bloggen:
Dag        Händelse
Måndag: Dagen
Tisdag: Klipp-visning
Onsdag: tävling
Torsdag: dagen - resultat
Fredag: Ridningen-dagen
Delvis så att ni ska veta o att jag ska komma ihåg XD Och
nu har ni förstått att jag ska klippa mig imorgon i stan, på HosTomas <3
Nu ska ni få se förra (eller var det innan det?) shopping runda:

Rid-chaps

Häst-tröja

Biblans Vampire diaries bok <3
Jag gillar suddigheten i den, buh buh buuh!
Eller njea, nu va jag skum igen. XD Nu tror jag att jag har skrivit allt
jag hade planerat att skriva =) Så bra da!
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Carolina

Gissade du rätt på våran lilla tävling? Titta! :)

2011-02-21 @ 20:30:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: annsoh

Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-02-22 @ 04:04:27
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG



Hej alla glada människor!

Tänkte bara säga att jag har en tävling

där du kan vinna 5 valfria brillor från

barabrillor.se nu! Gå in & tävla

Kram Viktor!

2011-02-22 @ 13:39:05
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

snygg tröjan var! :)

2011-02-23 @ 18:27:53
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0