Ljudet av SMS som inte kommer

Fotografiska museet, Cafet <3
Hej hop!
Jag har "bad hair day" today =( Men dagen friskas
upp av att jag ska rida, och förtroligtvis ute i snön igen <3
Och jag ska nog ha Isolde och jag ska se om jag får någon
bra bild på henne, eftersom det är SVÅRT. Jag vill snögaloppera
idag, det var JÄTTE JÄTTE kul!! *dör*, nu känner jag att jag blir
sådär "data-flummig" som är typ att man egentligen inte har
någonting att skriva och då skriver man bara typ som om man vorre
flummig men egentligen inte är det. För jag e aldrig flummig. PUNKT.
Om det inte börjar snöa så ska vi nog rida i snön idag <3 <3 <3 <3 <3
Yayh! Men nu ska jag skriva på min berättelse som aldrig kommer någon-
vart... För ikväll ska jag packa ner denna lilla fina datorn o imorgon morgon
sticker jag till kusinerna/Farfar o Farmor och där blir det kanske nått enstaka inlägg
:thumbdown: (Smiley kan bli fel) Iaf, så det jag kan rädda mig med är två Vampyr
böcker och min berättelse och mina kusiners underbara hund Smiley <3
Men jag tror det blir ganska kul i huvudtaget <3
Oh, ju Tack Freddi!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0