Karate kid



Detta är det sista ni får se av mig, eller snarare läsa xD
Nu tittar jag på karate kid som vi har hyrt på tv, jag har sett
halva hemma hos Jonna en annan gång o ser resten nu :D
Just nu blir några snobbar spöade av Mister Chang eller va han
nu heter =) Ja,ja imorgon på morgonen sticker jag tidigt, halv sju
ska jag vakna och tåget går typ mågra minuter över åtta elr nått xD
Men vi ses nog under veckan men kanske inte fyra gånger per dag,
utan kanske varannan dag. Jag kommer hem på Torsdag iaf!
Se yu!!!

Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Jonna

WOHO KARATE KID JONNA LIKE :D!!!!! Jaden Smith är liiiiiiiiite söt (hehe). Och låten på eftertexten är det bästa i hela filmen :D<3!!!



Justin Bieber ft Jaden Smith "Never Say Never" <3<3<3<3<3<3!!!

2011-03-07 @ 19:44:55

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0