Ja, nyss fick man ju en hjärtattack!

Denna har jag FAKTISKT inte lagt upp innan ;D
Pözzii hej!
Jag fick nästan en hjärtattack och skrek:
- Hur mycket är klockan! När jag hade datorn i knätt och tittade på
dens klocka och då var den 19:18, asså 42 minuter innann Vampire
diaries <3 Jag vet, jag är galen. Men tex Agnes såg slutet av säsong
1 (typ) så höll hon på att svimma om hon inte fick se vidare på den, så
hon fick/låna/köpte den (vet ej)... Hon älskar Jeremy i den! Asså lilla Agnes
det är STEFANSOMÄGERSKITENAVALLAIVÄRLDENOCHSPECIELTDAMONOCHJEREMY!!
Hehe, den som kan läsa detta äger...  Ni som inte orkar läsa mina underbara kommentarer
av STEFAN och VAMPIRE DIARIES - <3 <3 <3 <3 - kan dra åt ********!! Eller inte...
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Jag vil inte dra åt ********... XD

Maha, jag kan läsa det klara, men SUCK -.-'

<333 X*

2011-02-26 @ 09:31:42
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0