Graffiti & fotboll

Hejsan!
Inlägg nummer 2 idag XD
Idag kl sju klev jag upp ur sängen och åkte en timme
senare till fotbollsdomarkursen. Där var det jag, en tjej på
16 år med pojkvän och 20 st andra killar XD Jag var fet
mobbad men klara mig och nu har jag en fotbolls liens!
Med rött & gult kort och annat gott! Det e NICE <3
Det slutade kvart i tre och då gick jag omkring i Solna
Centrum medan jag väntande på att Pappa skulle
hämta mig, och det gjorde han efter en tre kvart.
Egentligen skulle jag på återträffmiddag efter kursen
men en av familjens barn blev sjuka så det blev inget...
När jag kom hem iaf så målade jag mina naglar
med Graffiti Nail top, svart & lime-grönt <3
Bilder!

En suddig tumme

Mina fula fingrar, men ser iaf färgerna <3

Ful som f*n är mina händer, och bilderna på dom XD
Ja ja, imorgon ska jag på Lacerdom med Maja, Freddi,
Vicki, Tilda & hennes kompis och kanske Love. Där ska
vi va i ungerfär en timme och då ska jag prova det
vill jag kanske ha som fest nästa gång =) Aja...
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0