Genom eld

Snö
Salem!
(Vampire diaries grej)
Jag har mått illla hela dagen och när jag bestämnde mig för att
gå hem så både jag bättre XD Men nu hemma så mår jag illa igen.
Jag pratade med Sachas ägare idag (det är ju hundkurs idag) men då
hade Sacha visst ett sår från förra Tisdagen då det blev slagsmål mellan
han och en annan hund. Svullnas och han måde riktigt dåligt i Torsdags
och han var hos vetrinären. Så jag fick hoppa det idag och hoppas han mår
bättre snart. Men dom vill vänta tills dom får prata med den andra hundens
ägare om att dom inte släppa lös honom. Så ikväll ska jag jobba svenska och
lite annat skit =) Ska tex rita en VD-märke som Jonna kom på idag och via den för er!
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0