Galoppera i 3 decimeter snö <3

Så här såg det ut när jag kom till stallet,
Alla stora hästar i hagarna <3
Heej !
Ett försenat inlägg om ridningen i Fredags XD
Jag red iaf lilla söta Isolde och vi red ut och travade först på
en stor volt medan Spader kastade av Julia två gånger XD Och
Pinja red omkring lite galet XD Men sen (första gången jag
galoppera i snön med Isolde) när vi ställde upp på medellinjen
i volten så skulle Kia räkna till 3 men hann bara till 2 innan Bork
tjuv startade och alla skenade efter honom XD Det gick J*vligt snabbt!
Allvarligt så skenade alla iväg tre gånger på raken och en gång så
skenade Isolde före alla andra och han först upp på kullen. Jag smackade
till och med på henne XD Det var jätte kul och det ska vi kanske
göra nästa gång också! JAG LÄNGTAR!! He, he. Nu ska jag
göra ett till inlägg om denna dag (lördag)...
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Tonymolly

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2012-06-14 @ 14:21:49
URL: http://tonymolly.blogbow.com

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0