En sorglig början

Jag i en häst
Halu

Idag har jag mått mitt emellan men jag gikc ändå i
skolan. Jag hade Ea hela dagen nu när Ute är Ea
och jag skippade Idrotten och då böev det oxå Ea.
Jag skulle ju egentligen kommit ganska bra (om man
inte räknar med att jag började och avlsutade en franska
-info-om en stad-grej) men KUNDE inte göra något i Språk
och jag va färdig med Matte & Svenska =)

En sorglig början

Jag kunde dagdrömma hur jag ser hans blodiga, sorgligt elaka ansikte, efter han har fått min
radiostyrda knyttnäve in ansiktet. Att han skulle springa därifrån, jag skulle spotta efter honom,
flina och känna mig nöjd och fri. Mina kompisar skulle tyckar att jag är bäst i världen.

Men det kändes inte bra, jag blev först nervös och sen gjorde jag bara självförsvar mot dom knyttnävarna som kommer flyggande mot mig. Mina kompisar tyckte inte att jag var bäst, bara galen. Egentligen hade jag ingen radiostyrd näve, det känndes bara så, som om jag inte kunde styra min attak mot pojkens kind.
Jag visste inte att det gjorde så ont i huvdet och magen efter några smällar från motståndaren.

Det ända jag hade tänkt på var att HAN skulle lida, inte jag.
Jag visste inte att han hade tänkt att slå tillbaka.

Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0