Du är bäst nu men du var bättre för

Går dagens foto
God morgon <3
Idag börjar inte skolan för än 12 =) Vi har öppet hus
mellan 16-18 så skoldagen, slutar sex. Så hade sovmorgon
idag, om man nu kan säga 08:02 är sovmorgon XD En timme
mer än vanligt och det gillar man! Men på veckans-schema så
ska det vara tävling idag till imorgon o det blir det! ;D
<Eller inte... Jag tog bort det nu eftersom det blev FAIL>


Denna människa är Kristpher som spelar Mowgli i  stadsteatern
Djungel boken som jag såg i Söndags <3
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: FJÄDDI

1: BILLIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han är frontman, sjunger och spelar gitarr i det mycket framgångsrika punkbandet Green day(!!!!!!!!<333333333333333)Hans fullstädiga namn är Billie Joe Armstrong! <333

2. OLIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han är sångare i screamobandet bring me the horizon<333 Han heter Oliver Sykes!

3.??????????????? kunde du inte tagit gerard? :'( inte den blekaste... XD Men han e skådis? tycker att jag känner igen honom från gången du och jag var på djungelboken...

2011-02-23 @ 17:25:51
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0