Don´t ask why, because i don´t know!

Bildbomb om hur min frisyr ser ut efter klippningen!
Om dagen kommer längre ner...

Innan jag klippte mig.

Mindre bild, innan klippningen på salongen,

EFTER!!

Puss Puss!!

Tycks?
Jag klippte mig på;

Av; Sara Eklund <3 Hon var jätte duktig och jag tänker ha henne
nästa gång igen ;D
Så vad tyckte ni? En kommentar e ett måste!
Eller snarare så vill jag veta hur ni ser mig =)
Idag har jag fortfarande ont i halsen o jag
har ätit upp flera halstabllet-packet XD Idag
har jag haft Ea, Sv o So och på So:n så hade
vi So-prov om religion :S Jag kunde typ allt, utan
två stycken frågor *nöjd* =) Annars så levde
jag någorlunda levet idag. Nu ska jag skriva
vidare på min Berättelse som jag håller på
med på min dator =) Om en flicka som blir vampyr <3
Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Gissa vem??? ^o^

Haha, awesome hååååååååår <3333333

8')

2011-02-22 @ 19:41:01
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0