Det kallas...

(SNÖ)
TJO!
... D A M P H
Jag får snart seröst D A M P H! Och jag brukar
alltså inte få detta overkliga oh omänskliga THING.
Men jag vill sååååå! gärna att köpa ett (begagnat elr ej!)
PS3 (= Playstation 3) för, och bara för, att kunna spela
LittleBigPlanet!! ( I LOVE THAT GAME! Det är drog beroende!)
Jag provade det hemma hos Agnes igår och vill fortfarande
spela det. Aja, tillbaka till verkligeheten!
Idag efter SPRÅK (= BORING) så gick/åkte jag till ridningen,
jag åkte (som alltid) buss i 1 och en halv timme. Väntade
en timme innan jag skulle rida i Cafe:t. Sen fick jag lilla
sege/tröga sura Mixa (för det var hon då). Det gick väll
sissådär... Nu har vi min lilla systers föredetta bästis
Lovisa o hennes familj hemma och vi slappa lite i soffan =)
Jag, Jonna , Leone, Hanna N o Amanda har planerat
att ha en VD kväll hemma hos Jonna på Lördag. Fatta!
En hel kväll med älskade VAMPIRE DIARIES <3 Och andra!
Bamse-kram!
// Kamie <3


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0