Det finns många ord av Lycka

(För att ni som inte värkar veta det!
Om jag tog bort det värsta skulle dagen vara en ganska bra dag.
Men.
Det finns alltid ett men.
Men vi tar det lyckliga först och hoppar över resten.)

Hejsan!!
Idag fick jag ett SMS av Mamma att jag kom in på Ekliden!
Yayh!! Så när jag börjar på Ekliden så kan jag blogga med
datorn -man får där- ännu mer! Goodie goodie, Freddi var
sjuk idag men jag tror att hon också har kommit in. Inte
heller Maja visste riktigt än om hon har kommit in men jag
hoppas =) Sen när jag kom hem gick jag ut med Sacha i en
timme och en kvart, när jag kom tillbaka hem så hade inte
Mamma åkt till sitt jympa-pass och då följde jag med dit oxå!
Så nu är jag dödstrött och har en middag som väntar =)
(Men...
Nu kommer den dåliga delen)

Hej...
Idag fick jag ett SMS om att jag kom in i Ekliden, men
jag kan säga att ingen annan än jag blev glad. Alla
sa "grattis" men ingen värkade mena det. Amanda
började till och med att gråta senare på dagen, Ia
tänker nu oxå på att byta skola men jag tror att det är
försent att söka skola nu. Så när jag kom hem beslöt jag
mig att gå ut med Sacha, för då går det inte tänka
på nått annat en den jobbiga hunden. Det var skönt,
när jag kom hem igen så gick jag på jympa med
Mamma för en än gång att skingra tankarna. Nu är
jag hemma och försöker att logga in på Facebook...
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0