Allt o lite till

Isolde
Lilla Isolde (som jag red igår)
Kon´nichiwa!
Jag mår egentligen inget bra, trött o har huvudvärk. Men ska försöka
hålla humöret uppe och göra detta inlägg positivt =)
Jag kom nyss hem från VD-kvällen hos Agnes fast den blev failad... Vi orkade inte titta
på VD XD Men vi började titta på "premiären" på säsong "3", men då
förstog vi att det avsnittet har både jag o Agnes på DVD Säsong 2 :O Så dom spelade
säsong 2 men sagt att det är säsong 3, FAIL! Så då ringde vi roliga killar
istället, tex Jona. Han ringde vi typ tre gånger och pratde i typ en tre kvart
genomsnitt XD Fast vi flummade bara medan han halft hängde med samtidigt
han spelade nått skjut spel XD Vi somnade 1 kanske, och sen vaknade jag typ
halv tolv... Nu ska ni få veta om ridningen :
Jag red Isolde <3 och vi hoppade =) Men egentligen skulle vi hoppa i galopp
men jag tog det i trav XD Isolde var sneel men pigg (som vanligt) o sur i spiltan.
Bara för att: Jag har ridit Isolde nu fem gånger på sex gånger O.o denna termin.
Jag får ALLTID Isolde, men det tycker jag än så länge e bra =) Min lilla favvo <3
När jag fick Mixa (den ända gången jag inte red Isolde) så red en annan tjej Isolde.
Men jag får alltid henne för att jag vågar typ bara hoppa med henne o min rid läger-
ponny Tisse XD Såå, ju... Vi hoppade bana med tre hinder två gånger. En oxer,
krys o ett litet rättupppstående. Hon kunde precis hoppa Oxen i trav XD Stackarn!
o.O Dett blev långt O.o
Pözzii <3


Kommentarer <3
Postat av: Sanna

krya på dig :)

2011-02-19 @ 14:18:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin blogg :D

2011-02-19 @ 16:11:11
URL: http://bellse.devote.se
Postat av: Matilda

Du har en väldigt fin header må jag säga!:)

2011-02-19 @ 17:47:50
URL: http://missmerry.blogg.se/
Postat av: M I L L A <3

va snygg design du har ! hur har din dag varit? :)

2011-02-19 @ 18:18:47
URL: http://silkestar.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0