Alla plötsliga besökare gör mig fundersam

(Mitt smycke jag fick av min minsta lillasyrra förra året)
Heeejsan alla plötsliga besökare!
Jag brukar inte kolla min statistik men när jag kollade sist så
hade jag typ 5 besökare men nu 29 st! Hur är detta ting möjligt!?
Jag blev såklart glad men överraskad XD Så nu ska jag välkommna alla nya
besökare. Men först: jag är hemma hoss grannarna nu XD
Ju...
Jag heter Klara o namnet på bloggen kommer efter mina mellan o efternamn!
Jag är 12 o snart 13 år o älskar att; Rida, vara me kompisar/familjen, gå ut, vara
mordiskt o att blogga. Ju jag är ganska mordiskt och kan tex: när killar
i skolan är nya (eller jag) o dom retar mig kan jag slå till ordentligt o dom brukar
bli väldigt överraskade XD Och det gillar jag och brukar le (elakt, jag vet XD)
Så jag längtar till efter hösten när jag byter skola till Ekliden! Coolisch!
Dom ska dom allt få XD Jag o min kompis Freddi ska byta tillsammans.
(Det som jag inte kan) Jag vill kunna; Dansa, sjunga, slåss, spela elgitarr/trummor.
Ju, jag har provat en kampsport men det var inget för mig, jag klarar mig bra utan XD
Jag har blont hår o blåa ögon, jag är som sagt mordiskt men bra lyssnare, jag
har en dendens att inte gilla folk som sårar en eller andra. Jag är bra på att se
saker/människor/problem som andra inte ser. Men jag blir lätt sårad inombords
men brukar inte vissa det, det är sällan jag gråter, om inte hemma.
Nu är det efterrätt så bye bye!
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Jag tänkte ställa en fråga : Vad tycker du om killar som bär hatt? Är det inne eller ute? Tror du jag kan köra på det? Kolla min blogg så ser du bilden jag har hatt lite längre ner!

2011-02-21 @ 15:19:47
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Tackar, det var snällt utav dig!

2011-02-21 @ 18:50:55
URL: http://www.viktorfrisk.com
Postat av: Gissa vem??? ^o^

MAHA!!!! du kommer få lära mig allt du får vet apå trumlektionerna!!! ^o^plz???

2011-02-22 @ 17:24:46
URL: http://murdersquirell.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0