Shopping på G


En t-shirt, ifrån Ginia trocot för 99kr.


Jeans kjol ifrån Gina, för 349 kr.


En svart Polo-tröja, ifrån gina för 199kr.

På kappahl sida fanns inte tröjan + byxorna jag oxå köpte, så jag gjorde egan bilder xD


 Tröja, Kappahl, 199kr.
Jeggings, Kappahl, rea för 199 kr.


Gillar tröjan :D Och jeans kjolen, mest.
Efter att jag och min Mamma handlat, Mamma betala xD Tack! Så gick
vi och åt lunch, pasta. Sedan köpta vi kanin godis + kanin mat och sedan
åkte vi hem. Imorgon ska vi två (+ kanske mammas kompis som för
den delen sover här nu medan den familjen bygger om, så alltså
bor hela familjen här på kvällarna, jobbar med huset på dagen.) följer
med till en Lakrits affär inne i stan, sedan ska vi äta med min Pappa.
Hade tänkt att hälsa på den lilla skolan Vittra, som började den 16...
Stackarna! Jag och Freddi pratade om det, men kanske gör det själv.
pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0