Resan hit till landet

Hej! Ni har kanske märkt nu att blogging blir det inte mycket av ;D Resan hit var först en tre kvart med bil till båten i Nynäshamn, sedan tre och en halv timme med båt och sedan en halvtimme med bil till gården. Nu är jag iaf här, sen igår. Jag skulle ju ha åkt i förgår kväll, men om det orkar jag inte skriva så mycket om, men min kanin Ture blev sjuk så vi fick åka in till Nacka djurklinik, där undersökte dom honom och han fick en spruta. Diagnosen blev att hans nerv led till bakbenen funkar inte, antingen är det en inflammation som trycker på ryggraden, eller en tumör. Nu ska vi ge honom medicin en gång per dag i en vecka, än så länge. Vi ska även väga honom en gång i veckan och se om han får ner eller inte. Om han går ner så... Nej, nej. Det orkar jag inte ta upp. Men det där ska mina grannar göra nu, med på måndag kommer min Pappa hem och gör det. Här på Gotland så har vi badat, hälsat på hästarna om och om och om igen och samma sak med hundarna, även gått ut med dom. Jag, Freddi och Tilda sover tillsammans i ett rum, myyysigt. På lördag är det RIDLÄGER!!!!!!!! Haha, mums. Jag har iaf massa myggbet som jag lite märkt förrän nu! xD Idag ska vi iaf åka och bada på ett badland, som jag älskade när jag var mindre, och hoppas att jag kommer göra det nu. Aja, nu ska jag göra mig i ordning för dagen :) Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0