Jag vill!

Ridning Skol-DM i Ridning Hösten 2011 arrangerar Stockholms Skolidrottsförbund och Stockholms Läns Ridsportförbund skol-DM i ponnydressyr. Dressyrtävlingarna äger rum onsdagen den 14 september på Föreningen Siggesta Ryttare, Siggesta Gård, Värmdö. Elever i Norrtälje, Nykvarn, Södertälje och Hölö som tillhör Ridsportens Stockholmsdistrikt är välkomna att delta i Stockholms skol-DM, men det är inte tillåtet att delta i två olika distrikts skol-DM samma år. Välkomna till årets fina hösttävlingar! DETTA VILL JAG! I dressyr tror jag o.O Man hoppade 75 på redan B-ponny och det har jag Max hoppat med en C! Läskigt... Men jag o Fjäddi rider ju och om man är mer en tre blir man ett lag! Och jag lovar att det finns minst en mer som rider i min skola. Ska nog fråga till nästa år, kanske åka och kolla i år ;D Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0