Jag orkar fan inte mer

Gammal bild, jag har säkert redan använt den. Men det är på dom båda.
Jag har bestämt mig, imorgon ska du få sluta lida. Du ska komma till
'andra sidan', dom 'gröna ängarna' eller va fan man vill säga.
Kommer gråta mig till sömns, med minnet av att du inte kunde gå.
Att jag fick bära upp dig i natten och ner dig på dagen. Kommer sakna
dig, men du ska veta att du har visat mig vem jag är. Även om jag inte
varit den bästa ägaren, hoppas jag att du hade det bra. Hej då ♥

Idag, när jag kom hem möttes jag av att min lilla söta bruna Ture låg i gräset.
Jag gick fram för att klappa och han försökte gå iväg. Men misslyckades.
För han kunde inte gå... bestämde jag mig att det var slutet. Men det
tog en tid innnan jag vågade säga det till någon, var tvungen att vänja
mig vid tanken. Men det gick inte. Jag orkade inte längre, senare på
kvällen. Jag bröt ihop i min Mammas famn. Jag gjorde det igår innan skolan,
jag gjorde det förra veckan under studsmattan och nu. Jag orkar inte.
I skolan hänger jag inte med, lyssnar men inget kommer in. Folk 'hejar'
och krammas men jag vill bara gråta. Skolan är jävla helvetet nu.
Nu ska jag gråta, lida och dö. = somna. God natt...
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0