G*****g,

Freddi i min häng-stol.
Vicki och Freddi hänger är min familjs Ipad2 och tittar på ett program
och bilar (?). SKolan varade bara i en halvitmme (jag och Fjäddi i samma
klass) med sake rom Bla blah blaj! Nothing funny. Såå jag och Freddi
stack till sickla sedan, där hittade Vicki oss. Vi åt glass och sedan
hittade Ligisten och Gudding oss, och följde efter oss. Haha xD
Vi gick till Vittra men dom hade Idrottsdag igen... Vi är nu hemma
hos mig och har ätit pannkakor medan vi väntar på att ligisten
och hans vän ska komma hem. Tittar på något dåligt på Tv. Nej,
jag bytte och nu blev det bra. Djur polisen, Hoston. =)
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Emma, Sara & Emelie - Fotoryttarnas

:)

2011-08-22 @ 17:06:09
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0