Boyen

NU blir det en bild bomb med Boyen och info. Mer info kommer när jag har laddat över bilder ifrån andra kameran också ;D
En fin start bild.
Första bilden ipå Boyen jag tog <3
Fjärde bilden jag tog på honom när han går i hagen.
Titta hans ögon! Man smälter!! Boyen i hans box...
Han står vid grinden när jag precis lämnat honom i hagen.
Har tretton typ lika danna bilder, söto!
Måste bara ha en bild på Charma (som Freddi red) Boyens syster.
Här är dom båda två, gående ifrån oss. <-- Charma Boyen -->
Charma o Boyen galopperar mot sina kompisar.
Information om min  SÖTO Boyen <3 :
Han heter Boyen -.-''
Han är ca 10 år.
Han är skimmel -.-''
Han har en typ enäggstvilling... Charma.
I Skritten är han lite trög och man måste få igång honom på en gång.
I Traven så blir han så pass pigg att han ibland lägger in något galopp
steg, men är rolig att jobba med.
I Galoppern så har han två stycken, en hel pigg som han bara springer
iväg med, och den andra är mer sansad och rolig att arbeta med och
gå i form med.
Han hoppar jätte fint, men man måste kunna styra och ha bra blick
och kontroll med honom eftersom han kan få väldigt snabb galopp
och springa
iväg. Han kan hoppa högt men det kan gå ännu bättre med en ryttare
med bra sits.
I dressyren så kan han gå jätte fint, och han lyssnar jätte bra på
skänkeln! Men han är nog ingen riktig dressyr häst, han KAN gå
fint men jag tror han hellre har lite fart i ridningen.
Tyvärr har jag inte provat terräng med honom men jag tror det är
ungefär somi hoppningen med honom då. Tror att han skulle tycka
det var kul.
Jag har lust att gå där med Freddi (o någon/några fler?) nästa sommar
och kanske även gå på Sindarve, det står emellan dom eller båda dom.
För Sindarve har sportlovsläger som jag kanske i så fall går på. Och
betalar själv, får se om jag går själv elr inte...
Pözzii

Kommentarer <3
Postat av: Saga

jag tror boyen och charma stått på karlshem, känner igen dom och namnen =)

2011-08-14 @ 14:35:52
URL: http://www.eurenius.wordpress.com
Postat av: Norea

Söt häst :)

2011-08-18 @ 21:40:39
URL: http://familjensr.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0