Varför kan Gud inte låta mig gå?


Haha, första gången jag tog foto med mobilen oh så va det min Mamma xD
Är jag bäst eller? Absolut!
För tillfället har jag världens bästa självförtroende.
Fråga inte varför, idag har jag iaf träffat Maysen
ocg Fjäddi en stund på mina småsyrrors Påskmarknad.
Vi kom hem vid halv sju kanske och har nu ätit middag.
Jag chattar på FB och latjar runt lite. Har inte så mycket
att göra förutom plocka undan lite skit innan städerskorna
kommer imorgon. Jag har världens huvudvärk på köpet oxå xD
Men men, längtar till på Fredag då vi hoppar oh så tittar jag
på ridskolan Blåkulla, som Maysen funderar på att byta
till oh då kanske med mig ;D Vi få se än så länge
tycker Mamma det är för långt att köra för en gång i veckan :S
Önska mig lycka till!
Pözzii


Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0