Vampire diaries is one thing of my life

"Jag ska förf*n polisanmäla Tv6 för... För att dom  har uppehåll av Vampire diaries! Så här stod det: Vi vet att ni älskar Vampire Diaries, det gör vi med! Men vi älskar film och hockey också, liksom många andra av våra tittare.

Precis som ni skriver har vi dessutom kommit i kapp USA med våra sändningar och om vi ligger för nära (som vi gör nu efter att USA har haft uppehåll) finns risken att vi inte hinner få in programmen i tid. Så det passar oss egentligen ganska bra att det kommer lite långhelger och sport och bryter av en stund. Den är tillbaka nästa vecka.

BLÄH, I gonna die!!!! Veckan är förstöd, jag har inte sett VD på en vecka, och det är en vecka till innan nästa! *snyft* Så nu är det "King Kong" istället, som är betydligt sämre än VD. Inget slår VD!"

Detta skrev jag på Facebok, och det är sant. Jag skulle ha lagt till massa svärord men Facebok är Facebok...  Men Neeeej! ALDRIG!!! Hur kan dom svika oss, alla doms fan med ett F*cking uppehåll!? I gonna die (igen) !!!! Jag hoppas att ni iaf överlever dagen.

Imorgon kommer Freddi vid tio för att lämna hennes kanin Pelle Plutt, sen ska hon resa bort medan jag tar hand om Pelle. En vit/grå Dvärgvädur på kanske två/tre år (?). Lite vild av sig men söt. Rivs och sparkas, kanske inte den vänligaste kanin men gullig.

Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Emelie

sv: Min kanin är ungefär 4 månader =)

2011-04-23 @ 00:38:27
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: FJÄDDI

Heeeeeeeeej, umm... Jo, vill bara tacka... Azzå. Jag är VÄLDIGT tacksam och jag är skyldig dig en present, en tjänst och 38 kramar :) Kommer sakna dig under resan, och längtar skitmycket till i höst :D <3

2011-04-23 @ 09:24:40
URL: http://murdersquirrel.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0