Tänker så det knakar



Jag har lust att tillsammans med min lillasyrra köpa en
eller två kaniner till, två för hoppning eller en för hopping
och en för utställning. Det är då mest jag som ska hoppa.
Mina kaniner fyller sju i år och genomsnitt blir kaniner åtta,
men eftersom mina kaniner är så pigga och friska nu så
lever dom minst tre år till, eller nåt! Så då skulle det passa
nu, att köpa en/två kanin/er till och se till att dom trivs med
varandra och när sedan Klara elr Ture dör ( :( ) så dör inte
den andra också. Eftersom det ofta kan bli så. Min bur är evig-
heters stor och rymmer säkert minst sex kaniner så skulle
fyra kaniner få plats =) Min Mamma o Pappa har än så länge
inte sagt emot det så jag ska kolla i Sickla imorgon hos
doms djuraffär och fråga om  det går osv. Skulle vara kul
att hóppa lite eftersom mina nuvarande kaniner hatar sele.



Pözzii


Kommentarer <3
Postat av: Emelie

Det är kul med kaniner, har själv en liten bebis som jag tänkt ska börja få hoppa när hon har åldern inne =)

2011-04-21 @ 21:52:52
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: L

vet du var man kan köpa riktigt snygga ridbyxor? =)

2011-04-22 @ 16:04:12
URL: http://linnternstrom.blogg.se/

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0