Om du dör, stannar jag här.

Varför ser jag så sjuk ut?
BLÄH. Hej. NEEEJ.
Idag fick jag något sorts anfall idag och började
darra häftigt i hela kroppen. Det kanske inte
syntes för dom som "såg" mig men för mig känndes
det. Jag blev skrämd av mig själv och bad Jonna
att följa med och lämna lim (Det är en annan historia)
men jag ljög utan ville bara vila lite. Jonna, Amanda
oh Ia tyckte jag borde dricka något och
det gjorde jag. JAg mådde bättre o bättre
och efter fem minuter mådde jag bra igen =)
Den andra historian:
Ia limmade Rasmus hår, Rasmus skulle
ge igen men då förstörde jag allt genom
att fråga Rebecka om hon inte kunde ta
limmet oh så gjorde hon det. (Egentligen
fattade hon inte varför jag skulle ha det).
Det var då jag ville lämna limet, under Lunch.
Sen på rasten så sa Rasmus att han ville ha
en kram av sinn Flickvän oh det fick han.
Och Ia fick ett tuggummi i håret xD Fast jag
varna henne! Ia försökte sedan att ge igen
med att sätta hennes tuggummi i hans hår
men han var inte så dum, som man trodde...
Han kastade bort tuggummiet i sanden. Då
hällde Ia sand i Rasmus hår (som e fullt
av vax = sanden fastnade) och då sa
Rasmus bara "Jag funderar!" Haha, SUCK!
Pözzii

Kommentarer <3

Din fin Kommentar här tack <3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0